הורים ומורים ממליצים

הורים ממליצים

יפה לוקחת את הרגישות שמהווה חיסרון בחיי הילד והופכת את החיסרון ליתרון. ישר כח!
19.3.17 אמא של נערה בת 12 בתי חוותה קשיים רגשיים ונפשיים והרגשתי צורך לשחרר אותה משם. בעזרת התהליך שעברה אצלך היא הפכה להיות יותר שלווה, רגועה, שמחה, משתפת ומקשיבה. היא הייתה מאד סוערת וכיום יש לה שקט פנימי, השינוי בא לידי ביטוי במסגרת המשפחתית והחברתית ואני מאמינה שמכאן תוכל כעט לצמח ולהצליח. אני ממליצה בחום רב לכל ילד רגיש שיש לו קושי להגיע לטיפול אצל יפה. יפה לוקחת את הרגישות שמהווה חיסרון בחיי הילד והופכת את החיסרון ליתרון. ישר כח!
ממליצה בחום, ובמיוחד על יפה בן זאב שעשתה עם ילדי עבודה נהדרת
מאי 2016 א.ש אמא של ע. +י. הבאתי את בני ע. בן 13, לסדרת מפגשים כי הוא חש בקושי מסוים (גמגום מול קהל) והיה מעוניין לטפל בכך. הבנתי שיש התקדמות לעבר המצב הרצוי ע”פ הדיווחים שלו, הוא החל לדווח שכבר לא חווה את אותו קושי ובנוסף הביטחון העצמי , הרוגע והשקט הנפשי שלו גברו. השינוי הזה השפיע גם על תחומי חיים נוספים. סדרת המפגשים תרמה לו גם לרכוש כלים שיוכל להשתמש בהם כאשר יפגוש בקשיים כאלו ואחרים בהמשך דרכו. החלטתי להביא גם את  בני השני י. בן 11 לתהליך טיפולי כי הרגשתי שהילד גועש מבפנים, הוא היה סגור ולא שיתף במה שמפריע לו. כיום מצב רוחו השתפר, הוא כבר לא סובל ממצבי רוח, סבלני לזולת הרבה יותר, מחייך ונראה מרוצה יותר באופן כללי וגם הביטחון העצמי עלה. לשינוי זה יש השפעה על כל תחומי החיים. טיפול בדמיון מודרך ו NLP לדעתי הוא פריווילגיה, דבר שמוסיף המון לכל אדם באשר הוא. תמיד יש צדדים שניתן לחזק, תורם למודעות ויכול לסייע בתחומים רבים ומגוונים. ממליצה בחום, ובמיוחד על יפה בן זאב שעשתה עם ילדי עבודה נהדרת.
ענת רואש מחנכת ו' 3
אני ממליצה בחום ובטוחה שלכל מקום שתגיע תביא להישגים גבוהים
יפה עובדת בבית ספרנו בתפקיד מטפלת במאותגרי קשב וריכוז. במסגרת התפקיד טיפלה בקבוצות ילדים בפעילויות מסוגים שונים. הקבוצות מורכבות מחמישה ילדים ברמת קושי שונה. עבודה של שישה חודשים הניבה תוצאות מופלאות. כמחנכת הכיתה ניתן להבחין בשינוי עצום: ילדים שהתעסקו לאורך השיעור בציורים, גזירות, מספרים – מניחים הכל בצד ומסוגלים להקשיב לאורך שיעור מלא, 45 דקות לנלמד בכיתה. ילדים שזזים, קמים, מדברים והולכים באמצע שיעור, מבינים שנדרש מהם לשבת בתוך המרחב האישי של הכיסא והשולחן ללא תזוזת למשך השיעור. ועוד ניתן להמשיך ולשבח. יפה הינה בעלת גישה מלאת הבנה, השיחות והדיווחים הרבים משהשעות והזמן הפרטי שהעניקה ללא תמורה ועם נשמה ענקית לעזור ולחדור לתוך עולם הילדים ולהבין את אשר מתרחש פנימה. אני ממליצה בחום ובטוחה שלכל מקום שתגיע תביא להישגים גבוהים ולתחושת עילאיות עצומה, הן לצוות שעמו תעבוד ובראש וראשונה לילדים שיכירו אותה והיה קשה להיפרד. תודה, מרב – מחנכת כיתה ד’.
רציתי לומר לך תודה רבה על ההדרכה והעזרה, נפגש שוב בשנה הבאה
יפה היקרה שמחתי מאוד ללמוד ממך את שיטת “תרגילי המוח”. אני משתמשת בשיטה בקביעות ורואים תוצאות. התלמידים רגועים וקשובים יותר, אנחנו נהנים להשתמש בתרגילים לאחר ההפסקה ולעיתים באמצע השיעור. ברגע שאני מסמנת להם עם הידיים “לפתוח אוזניים” ישר עולה להם חיוך רחב וכולם קשובים. חלק מהתרגילים שלימדת אותי העברתי למורות אחרות וגם הן נהנות מהפירות של השיטה. רציתי לומר לך תודה רבה על ההדרכה והעזרה, נפגש שוב בשנה הבאה אוהבת לילך נימני מחנכת ב-1 נ.ב התלמידים מתגעגעים אלייך ומוסרים דרישת שלום חמה.
יפה! אני חושבת שעשית עבודה מצוינת ונהדרת. היא לא תשכח אותך.
אמא של ס. נערה בת ½ 16 – 14.4.15 יפה! אני חושבת שעשית עבודה מצוינת ונהדרת. היא לא תשכח אותך. שמתי לב שיש התקדמות כשראיתי שיש עלייה במוטיבציה ובציונים בצורה עקבית. תודה רבה  לך על הסבלנות וההתמדה שנתת ל- ס. אני בטוחה שעכשיו כשקבלה את הכלים ממך יהיה לה קל יותר להתמודד עם קשיים בחיים והיא תדע עכשיו איך להתארגן ולחלק את הזמן נכון, ותוכל להצליח כי תזכור מה לימדת אותה ותשתמש בכל הכלים שיש לה כעט בזכותך. עכשיו ס. יותר שמחה ויש לה מצב רוח. אני שמחה יפה שבחרתי בך, כמי שיודעת ומבינה את כאבם של ילדים עם בעיית קשב וריכוז. תודה רבה, אמא של ס.
Share This