סדנאות- משובים

סדנאות - משובים

סדנה בנושא "להתמודד בהצלחה עם חרדת מבחנים"

לעוף על כנפי הדמיון…

סדנה בנושא “להתמודד בהצלחה עם חרדת מבחנים”            פברואר – מרץ 2016

ליאור: השינוי המשמעותי ביותר עבורי הוא שאני הצלחתי לעשות מבחן בלי להיות בלחץ. סדנה זאת סיפקה אותי מכל בחינה אפשרית, נהניתי מאד והייתי שמח להמשיך.

רומי: הסדנה הזו הייתה הזדמנות ואפשרות ללמד על עצמנו דברים, הזדמנות לעשות דברים שבעבר לא היינו עושים וכל אחד צריך את זה וגם אין קושי במבחן. מאד נהניתי בעיקר מהדמיון מודרך שעשינו ואשתמש בזה גם בעתיד.

נופר: אני חושבת שזאת הייתה חוויה של למידה, נהניתי מהאכפתיות, התמיכה והרצון לעזור. לפני הסדנה הייתי בלחץ במבחנים, והסדנה עזרה לי להתגבר על הלחץ ורק בעזרת הדמיון. היה מאד כייף.

כרמל: נכנסתי לסדנה בלחץ ויצאתי ממנה ברוגע. אני אשתמש בכלים שקבלתי גם בעתיד כי הם משמעותיים בשבילי.

אביב: בתחילת הסדנה הייתי נורא בלחץ במבחנים ולא ידעתי מה לעשות, הסדנה מאד עזרה לי ועברתי סוג של שינוי ועכשיו אני פחות לחוצה. נהניתי מאד, אשתמש בזה גם בעתיד ואתגעגע. שמחתי ששמעת את סיפורינו.

שיר: השינוי המשמעותי שקרה לי בעקבות הסדנה הוא שהייתי בלחץ תמיד ובסדנה הלחץ לאט לאט נעלם ועכשיו אני לא בלחץ יותר. אני הצלחתי להתגבר על הלחץ והפכתי אותו להתרגשות טובה. בעתיד אני חושבת שאני אתמודד עם מצבים מאתגרים כי יש לי את כל הכלים ואני אשתמש בהם.

חלן: אני יותר מרוכזת במבחנים ושאני יודעת את החומר אני לא בלחץ. הכלים שרכשתי בסדנה ממש עזרו לי וזה יותר רגוע ומרגיע. למשל במבחן האחרון שלי קבלתי 110!

לי- ים: התחלתי להאמין בעצמי, לחשוב חיובי, לדעת שאני מסוגלת. בסדנה רכשתי כלים שאוכל להשתמש בהם בעתיד. אני אמליץ גם לילדים אחרים להשתתף בסדנה כזו כי יש פה תהליך שיכול להיות משמעותי בשביל כל אחד. נהניתי, הייתה לי חוויה לימודית כייפית כזאת, חוויה מרפאה.

תהל: השינוי הכי גדול שקרה לי בסדנה הוא ההצלחה במבחנים והיכולת להקשיב לעצמי. אני ממש נהניתי והשתפרתי ואני חושבת שגם לילדים אחרים זה יעזור בלימודים וגם בחיים עצמם.

הילה: השינוי המשמעותי בשבילי בעקבות הסדנה הוא שבדמיון אני מצליחה לקחת איתי משהו להמשך החיים. זה היה קצר מידי, צריך לכל השנה.

יולי: הצלחתי להתמודד עם הבעיות שלי והצלחתי להוציא ציונים טובים יותר במבחנים, אפילו הקשים. אני אמליץ לילדים אחרים ואומר להם שזה יעזור להם ושכדאי להם לנסות.

 

 

סדנה בנושא "התמודדות עם גבולות"

לעוף על כנפי הדמיון…

סדנה בנושא “התמודדות עם גבולות”  פברואר – יוני 2015  כתה ד’

מה שאמרו הילדים בסיום הסדנה:

מיטל: “הציבו לי גבולות בביה”ס והצלחתי לעמוד בגבולות. דוגמה: אמרו לי לא לצעוק, היה לי קשה בהתחלה אבל הצלחתי. דוגמה: שאמרו לי לא להסתובב בכיתה באמצע שיעור והצלחתי בכל הגבולות. בכל פעם שיכולתי להישמע לחוקים הרגשתי ממש טוב כי זה עזר מאד, זה נתן לי הרבה בחיים. שיתפתי את ההורים במה שקורה בסדנה, הם הגיבו שהם אוהבים שיש סדנה כזאת והם מאד נהנים מזה שאני בסדנה הזאת”.

יובל: “בסדנה נדרשתי להישמע לחוקים ולגבולות ששמו לי. בהתחלה לא כל כך שמעתי לחוקים אבל שהאמנתי שאני יכולה אז פשוט עשיתי את זה. זה נתן לי יותר כוח וניסיונות לסמוך על עצמי”.

מישל: “ההתנהגות שלי יותר שונה בזה שאני דברתי בשיעורים בכיתה ועכשיו אני לא מדברת, אני מקשיבה בשיעורים”.

אורי: “אני פעם לא הייתי מקשיב והייתי מטפס על הסולם ועכשיו אני לא מטפס. היה לי מאד כייף להישמע לחוקים כי פעם לא הייתי נשמע ועכשיו כן”.

שקד: “פעם תמיד הייתי מבריז מכל שיעור, הפסקתי וקבלתי יותר שמחה, פחות קושי והיה לי יותר  כייף”.

הודיה: “פעם הייתי משתוללת וכיום אני מתנהגת טוב”.

ירין: “לפני הסדנה הייתי רועם, היום אני שקט, פחות מהרועם”.

ליאב: “בכיתה אני מתנהג יפה יותר ממה שהיה”.

מוריה: “שאח שלי הגדול לא נתן לי לראות טלביזיה, חיכיתי עד לתור שלי!. הרגשתי סבבה”.

אדם: “לפני הסדנה דברתי בזמן השיעור, ועכשיו אני לא”.

אושר: “במקום לשחק בפלייסטיישן ירדתי לשחק עם חברים ועמדתי בגבול. זה נתן לי הרגשה טובה, מאד טובה”.

סדנה בנושא "התמודדות עם קושי חברתי"

לעוף על כנפי הדמיון…

סדנה בנושא “התמודדות עם קושי חברתי”  פברואר – יוני 2014 כתה ד’

אריאל: “בעזרת הסדנה התגברתי על קשיים חברתיים ולחצים. הרגשתי מאד טוב בקבוצה ואהבתי שהילדים פרגנו לי. קבלתי כלים שאשתמש בהם בעתיד. הייתי רוצה שהסדנה תימשך יותר זמן כי היא מאד מהנה, ושתהיה גם בשנה הבאה”.

עומרי: “הסדנה עזרה לי בהתמודדות עם חברים ובכעס. נהניתי מאד מהשיתוף, ובכלים שרכשתי בסדנה אני כבר משתמש”.

ליאור: “הסדנה עזרה לי ביומיום בזה שאני לא ביישן ובעזרת הכלים שלמדתי בסדנה אוכל להשיג יותר. אני אמליץ לחברים שלי להשתתף בסדנה כזו כי זה עוזר להיות יותר בטוח בעצמך”.

אוראל: “הסדנה עזרה לי בחיי היומיום בזה שחברים מתחילים לדבר איתי. בהרפיה שלמדנו אני כבר משתמש”.

Share This